Monday, February 2, 2009

Super Sahabat

teharu macam mahu menangis.
tapi tak kan nak nangis depan orang ramai kot.
hilang la sifat macho aku yang sejak azali lagi ni.

-bila aku wat tulisan tu kaler merah maksudnya aku serius!-

Hadiah birthday dari Yap && Teng

*tittt..tittt..tittt* bunyi message received dari handphone 1200 aku.

y : jum!
c :jom p mana? (gila apa tiba2 jom.silap send mungkin..)
y :Cameron.hadiah birthday.tak ada alasan untuk menolak.
c :err..

perbincangan bersambung di mIRC
tak tahu la bila mamat ni sampai kat UTP.
dah intern kat KL tu, intern la.
lagi mau meneyemak2 di UTP.
sedar2 dah mengajak aku ke Cameron.
aku pun kurang pasti ajakan nya itu
sekadar "ajak-ajak ciken" or betul2 he meant it~!

sekitar 9.30 pm

join diorang snuk
first time beb.
dapat masukkan last black ball.
walaopun dengan bantuan stick yap.
heheh.thanks yap! ^_^

then.

mafleh di selaseh.


sekitar 1.30 am

yap semacam serius pulak untuk ke cameron.
dia cakap nak gerak lepas subuh.
aku tak da hal.
folo ja.

*pong pang pong pang pong pang* myspace.
*pong pang pong pang pong pang* friendster.
*pong pang pong pang pong pang* facebook.
*pong pang pong pang pong pang* mIRC.

almaklum la.sebelum tidur kena jaga hati fanatik2 aku.
ibadah tidur berjaya di tunaikan selepas pukul 4.00 am.
sekarang cameron apa cer?
lepas subuh nak gerak.
sekarang baru nak tido.

sebagai rockstar,ini kicik punya hal.
tido aje la.seberapa jam yang mampu.
sedar2 pukol 7 am!
itu pun lida yang kejut.
hah sekarang kau jawab.
cameron apa cerita?
ah.cameron tolak tepi jap.
subuh aku ni.?
tak kan hari2 pun uzur.?

*pong pang pong pang pong pang* selesai subuh.
*pong pang pong pang pong pang* bersiap2.
*pong pang pong pang pong pang* gerak ke cameron.

kitorang gerak 8.30 am
ok ar tu.
lepas subuh jugak kan??

sekarang dah sampai cameron.
kedai banyak yang belum bukak.
perut duk berbunyi2.
cilakak.awal lagi kau nak lapar wahai perut.
jalan2 cari makan.
jumpak restoran kari ikan.
terjah!
setelah melahap dengan kenyangnya.
kitorang mulakan aktiviti menembak.

ni ada la sikit2 hasil tembakan.


















terima kasih yeop!
NIKON D40 anda roCk~~!!!




























*terima kasih*
*aku tersangat sayang amat pada kalian*