Thursday, July 16, 2009

orangmati tag aku



1) "5" nama timangan anda

>> cix/cixdia (hampir keseluruhan rakyat malaysia yang kenal aku, memanggil aku dgn nama ni)

>> nadia (sesetengah kelompok manusia yang baru nak mengenali aku, bila aku bgtau "cixdia" kt org baru nak kenal, "hah? cixdia? apa tu?")

>> iman (the one and only maisara call me by this name.rindu 3 SULTANAH SMK SULTANAH ASMA)

>> diya (erk. yang ni zaman2 muda mudi di alam fana cinta)

>> yat (my one and only tok call me by this name.sebab muka bulat)

2) "5" sifat or tabiat buruk

>> suka makan benda expired,sedap katanya..

>> suka perabih kredit

>> amik fon mama abah untuk share-a-topap

>> wajib menjatuhkan periuk belanga, sudu garpu, pinggan mangkuk kat dapuQ. (pong pang pong pang)

>> malas study (nak kawenn!!)

3) "5" makanan favourite

>> ayam,ayam,ayam
>> susu, dadih, segala yang berunsurkan susu.
>> nasik ayam hainan masa outing kat SMS TUANKU SYED PUTRA
>> char koteow kat yawata, xpun kat koteow iman
>> xperlu nak bagitau makan mahai2, janji halai sedap kenyang perut

4) "5" subjek pelajaran paling suka
>> skipp

5) ''5'' benda wajib dlm purse / wallet

>> duit
>> duit
>> duit
>> duit
>> dan duit

6) "5" topik yg biase dibual bersame pasangan or teman

>> gossip panas ( the clashers, the couples, the "memey-to-be")

>> memberi pandangan terhadap pakaian2 yang dipakai oleh manusia kini. (cita2 nak amik fashion designer, teramik electric designer pulak,nak wat cana..)

>> cerita2 kat tv3,sebab ada member aku sorang ni dia ahli mytv3.(bukan AIDIL)

>> resipi2 yang terbaru untuk dicuba setiap kali syawal menjelma

>> lagu2, artis, dan kritikan2 pedas.

7) "5" mangsa tag

>> anda
>> anda
>> anda
>> anda
>> dan anda