Saturday, August 8, 2009

Nokia.Lemah



oke.saya menyesal.insaf mak.tak buat lagi.!
aduh.sayang sangat,sikit cuai,melepas "barang baik".
walaupun dah lama berlalu,ingatan masih kuat terpahat.

orang tua2 cakap,rezeki jangan ditolak musuh jangan di cari.
sekarang apa cerita?nasi dah jadi bubur.


kini!
saya berazam tidak mahu cuai lagi.
dan,pesanan saya kepada remaja di luar sana,
buat email tak usah panjang lebar stok nak tunjuk vocab power.
letak nama dan tahun kelahiran sudey
seperti selalu selalu kita jumpa email.
standard lah kan..




kan?
senang.mudah di ingat.tak rumit dalam otak.


maksudnya,jika saya insan luar biasa yang mampu mengingati
"
mogwai_velvetundergroundskate89@yahooo.com "
(contoh je ni. tp kenapa mesti ada mogwai disitu?)
dengan sekali pandang mungkin post ini tak diperlukan lagi.

kerana.
kerana kelemahan telefon bimbit nokia 1650 ialah tidak mampu menyimpan maklumat dalam jumlah yang banyak.

maka.
maka email yang ditulis dalam ruangan " create message " tidak dapat disimpan di dalam ruangan " draft"


kerana.
kerana ruangan itu telah dihimpit penuh dengan lain2 maklumat.maka.maka email yang disangka telah disimpan itu, dibiarkan sahaja di dalam ruangan "create message"


tup.tup



" whooaaa... " (bagi pengguna nokia,sila rujuk message alert tone " amazement ")menandakan,1 message received.
hmmphh.message cari gaduh.ahh reply cara kasar ah, baru rock-the-world.
*** *** *** ***


maka.
maka bila anda buka balik ruangan "create message " apa yang akan anda dapati ialah caci maki hina dan dina (oh shet)


sekarang kat mana kita nak cari balik email yang ditulis dalam ruangan "create message " tadi ??


wanted 1

wanted 2



wanted 3



itu cerita kompleks
aku dah hilangkan email kanak2 riang di atas.sekarang aku nak, korang yang baca post ni pegi cari kanak2 tuh!sebab aku da janji nak emailkan gambar2 lucah beliau dengan skate beliau.tapi,angkara kelemahan nokia1650 email tu dah dihilangkan tanpa disengajakan.
maaf -___________-"



** wei, cari sampai dapat!