Sunday, November 22, 2009

Aktiviti Ritual

aktiviti-aktiviti seperti ini jarang-jarang berlaku.
rare bagi kaum puak laen.
tapi bagi kaum puak suku squad gelak setan, ianya umpama kuah dalam nasik.



kegedikan saya yang nak me-fotoshoot ni, telah memujuk-mujuk kawan2 saya untuk buat fotoshoot ini. dari saat ke saat, minit ke minit, jam ke jam, hari ke hari, hujan tak berhenti2 di Desert Paradise Perak, a.k.a Tronoh. rahmat Allah..

Tiba-tiba pulek petang semalam hujan tu berhenti.Tapi tetes-tetes kecil masih juga terasa.
gerimis orang kata.Gerimis Mengundang barangkali.

So, nak fotoshoot, kena la ada camera. ya, memang la saya ada olympus-merah-ang-ang saya tu.
Tapi, hidup nak glemer, SLR jugak yang di pinta. Maka, Boyfriend Rumet saya telah menjadi hero dalam hidup saya semalam.




Dengan t-shirt Buzzcock jambunya, "Misteri-tangan-di-tingkap" kini telah teruraii.. Tanpa perasaan malu, saya pergi mengambil SLR itu di tingkap bilik nya. Apadehal?

***



emm...Apa?
ohh rumet saya?
jangan tanya laa.. dia duk sebatu punya jauh nu..konon malu la satgi boyfriend dia nampak. (haktui !!)


***



disamping tu, naseb baek saya ada abang anep saya,hehe
t-shirt dia sangat lawaaa :D





mangsa tertembak :
anep
kuda
waihanah
lida
kecik
aidil

aku

hasil tembakan :












**hopefully ada re-shoot *wink*
thanks fauzan,anep