Saturday, November 21, 2009

Tunggu Ahad ; )

Entah la.
Tu jawapan untuk orang-orang yang Tanya bila nak balek?
Mama saya pun dah cari saya tadi.
Dia call saya tak jawab (sebab ngah tedoQ) dia pi call semua kawan2 saya.
Adoih.tak leh mengelat lansung.

Paper dah habis 19 hb lagi (antara yang terawal jugak la kan)
Tapi tak reti2 nak balek rumah lagi.
Bak kata Yap “sayang sangat UTP..” hehe.biaQ la.takmau balek lagi.
Salah satu sebab mebi sebab malam esok ada meeting. So taleyh balek lagi.
Tapi meeting tu pun dapat tau pagi td pukui 3a.m. bukan satu issue sangat lah pasai meeting ni.

Mebi saya nak sangat tunggu Ahad kot.
Mebi saya nak guna intenet lagi kot.
Mebi saya rindu kot. Hik hik hik (gatai sat.)

Disebabkan YM dah kena blocked balik dgn ITMS UTP ni, saya pun angkut selimut bantai p bilik kawan saya semata-mata nak guna wifi. Sebab wifi kat bilik kawan saya ni strength dia “EXCELLENT”. Strength wifi kat bilik saya “EXCELLENT” jugak, tapi “EXCELLENT CIKARO”. (betui..dia tulis “CIKARO” tuu..) haha. so sekarang YM saya dah boleh ONline!

Rumet saya tak puas hati, dia kata saya duk berhibernasi kat bilik ni. (Tak kurang juga yang kata saya duk masturbate dalam bilik ni)
-____________-"
Sampaikan dia p kuaq makan ngn bf dia,pastu balik, pastu kuaq pulak dgn membe2 pastu balik.
Saya? Saya still dalam bilik ni tak kuaq2.
Hee.. dia kata “online macam x da esok” hehe.
Pastu dia gtalk saya “WOITTT,,BALEKK BILIK LAA ..HAIHH”
Dia rendu saya tu sebenaqnya. (Abang tedoQ la sorang2 malam ni, Ayang cari “Abang” baru..)
Keh keh keh.
Cepat la AHAD..


















sebab hari ahad kerajaan Negeri Kedah dah start kerja *wink*wink*