Friday, December 11, 2009

Lepas Rindu


Pompuan ni la. Nak makan luku.
Rindu dia sangat. Pi duk New Zealand buat pa tatau.
Apa Malaysia tak cukup Universiti lg ka.
Muka macam tokong. (hang seniri kata kan.kan.)


tudia!! duk nampak dah.



drebar bawak kreta macam kapai terbang, malaikat maut pun duk tak senang.



pantang ada lampu meqah. kamera pun meqah ang ang.


gadis gadis Jitra Rowkcity



Karok .
Merenggah macam setan nak naik pangkat jadi iblis.
Bukan takat tak ingat dunia. Tapi tak ingat akhirat.

Matta- Ketahuan
Ezlynn-Hi hi Bye bye
PCD-Don’t cha

Dan ramai lagi lagu-lagu bikin gempaQ.

***

Ninja Assasin.
Ok, sebelum tuu biaQ aku gelak Setan kpd mereka :

Anis, Hahn, Nihlah

Akhirnya mereka terpengaruh dengan cakap aku untuk tengok cita bunuh-bunuh ni.
Nak ikot hampa mesti nak layan cita ala-ala Harry Potter la. Ahh! Aku benci Harry Potter.
Mudah gila perdayakan mereka ini.

“wei, jum aaa DUA orang member aku cakap cita ni Bestttttt Gilaaaaaaa!!! DUA ORANG!!”
“betui aa?? Seyes?? Haaa jum la jum!”

Ninja Assasin memang terbaek dari ladang la. Mebi sebab Rain kot. Ekeke. Rugi la sapa sapa yang tutup mata time bunuh bunuh tu. Tatau la sapa yang tutup mata tu kan. .
bila dah setel layan Ninja Assasin

"ohh lupa pulak nak habaQ, member aku yang DUA orang yang kata crita ni best tu depa tu LELAKI"

"cehhhhh...patotttt laa!! grrr!!!"


thanks to Teng && Bobo


***


macik ni la paksa aku pakai dress bunga bunga. nanti aku nak p beli la!

Jalan Jalan Aneka.
Sebagai gadis gadis tabiat sejak azali nya ialah masuk kedai baju, angkut baju skirt cardigan dan segala tok nenek masuk dalam fitting room. Setel menerai gelak gelak lebih kurang, blah la apa lagi.
Beli?
Kirimsalam.
Aku pokai.


***


Makan.
Ada yang konon konon nak share. Tatau la sapa kan..

Sangat seronok. Ni baru di Jitra. Kita buat versi Langkawi, KL, dan NZ mebi??



yeay!! dapat souvenir NZ.nanak lagi nanti.kekeke.

**thanks Anis, Hahn, Nihlah.