Thursday, February 4, 2010

DUAPULUHSATU

tanggal 30 Januari 2010

At last! cake ini menjadi pilihan. puas tanya satu rumah, sapa pun tak tau yang aku suka makan Cake choclate moist, haha. yes, memang aku tak gemar cake, dan choc bar. tapi gabungan dua dua ni aku suka pulak. em, aku pun agak pelik sebenaqnya. btw, mango cake ini pun sgt layannn!


kisah ana dan "kenapa telor tu tegak" -_____-" haihh


cecey. muka happy sesangat. dan inesen sehingga tanampak hint hint seterusnya.


dan seterusnya. tengah syok tangan menghayun pisau ke dalam kek. hiyarghhhh~


kecepekk. !! LAPAN bijik teloq mendarat dengan selamat ke atas kepala budak inesen itu tadi.


Busuk, yes memang lah. tapi korang reti takkk . SAKETTT kepala aku! urgh. hahaha. benjol jugak aku rasa.


Sonok ye Adam, dapat kenakan aku. cis cis cis!

serangan bertubi-tubi, tanpa belas kasihan. sangat jantan celebration birthday ke-21 ini. compare to last year, hanya menggunakan belon air. ohh sangat gadisss. awww~~~


Nahh. makan lah korang KEK+ kulit telor. muahaha


makan berdiri, ok?

perkomplotan untuk serangan seterusnya.

Attackers!

bahan bukti!

Taman Tasek Titiwangsa jadi saksi segala.
pertempuran antara Tepung, Cream cake, dan Teloq.



TERIMA KASIH :

Akay
Teng
Adam
Acai
Iwe
Herry
Kuda
Ana

sangat teharu mahu nangis. sob sob sob
it is a REAL surprise! actually.

dan hadiah hadiah bedarah hidung oh
necklace FREEDOM from Topshop itu
Tedy Lembu susu gedabakkk itu
Kura kura penghilang rasa sangap itu
penutup mata ketika tidur itu
dan semua semua la

lambat update, sebab blogger tak leh bukak.

internet UTP jem. +_+






**Eh eh, btw, Belated birthday wishes + presentss also accepted yah! *Hak hak hak*