Saturday, May 1, 2010

Buruh Bekerja.


baru semalam entri pasal duit.

cerita bermula pada 11:49 am td.
dapat call dari Kak Rina. Pemilik butik kat Taman "Baju".
Dia mintak tolong aku jaga Butik dia, sebab pekerja dia tuang.
Alasan pekerja tu berbunyi : " Kak, saya tak da mood la nak datang keje hari nii.."
Sebagai majikan, bengang tak bengang?? hahaha. Ada jugak orang mcm ni.

ah mampos lah.

Aku pun tenyeh2 mata, bangun, mandi2, siap siap.
Pergi la kerja. Senang ja. Kerja aku hanya duduk. Layan Customers.
Sangat sangat relax, sampaikan aku boleh siapkan Assignment Communication Systems aku.
Tinggai part conclusion ja lagi, and aku rasa, kalau aku stay dalam bilik pun, belum tentu
assignment ni akan siap. Ada baguihnya aku p kerja partime ni. hehe.

Sampai pukul 7:30pm.
Masa untuk pulang.
Tapi hujan,
ku redahi ja.
Memang basah lencun laa..
hehe ^_^

Terus pm Teng,
Syabu2?
ON!!!!!

Mandi, siap, gerak.
Perut aku mmg dah nazak.
Dua hari tak makan.
Satu hari sebab layan perasaan sedih.
Satu hari lagi busy bekerja.( cewahh)

Sampai ja Syabu2, tak peduli kiri kanan,capai pinggan, angkut lauk pauk.

Nomm.. nomm.. nomm..









Setel.
Bersandaq kekenyangan macam ulaq Sawa.
Kalau ajak snuk pun, main dengan keadaan berdiri Straight ja. hahaha :DD

Hala tuju seterus nya, masih ragu ragu.
akhirnya Teng berjaya membuat keputusan.


GO-KART!!!!!


hoyeayyyy. dah lama impian aku nak main menatang ni.
akhirnyaaaaa.

Setel 7 Laps.
SERONOKKKKK gilaaaaa BA&^@$*@#$*!BI wa cakap lu.
*HIGH*
hahahahahahahaha :DDDDD









Destinasi seterusnya : McD.
tapi dah terlepas McD Sitiawan, So "terpaksa" lah p McD Epoh.hihi.
nak makan Ayam Goreng McD, tapi takdak, so makan Bubuq aja.

Main Declare.
Banyak round gilaaaa. hahaha




Sampai Aidil Bosan asik kena cong, kami pun belah..
Karoake pulakkkk dalam kereta. adui, Playlist memang stok karok.
layann bak.

hahaha

Terima Kasih Kawan Kawan!
Buat Saya Gembira Kembali.













**Duit Gaji, habis macam tu jaa. takda point p reja, demm! hahaha