Wednesday, May 26, 2010

kerana aku sayang










Bila semua bersama, rasa sangat seronok.(walaupun x semua.)
semua happy. semua suka. semua gembira.
no hearts feeling please. takda emosi bak basir.
even masing masing sudah ada boyfriend, tapi masih mampu meluangkan masa bersama2.
(negative side is, Boyfriend depa tak mau layan depa.hahaha)
kawan kawan dijadikan keutamaan.
buat aku lebih sayang.


They are friends of mine.
jangan putuskan hubungan ini.
gurauan tajam, memang dah sebati.
"makan dalam" dah jadi makanan ruji seharian.
biar terasa, sepedih mana, jangan luah,
pendam, ubati sendiri.
lagak, seperti tiada apa berlaku.
dendam tiada, muliakan hati.
kerana aku sayang.


ringgit sen.
kadang kadang terkurang
kadang kadang terlebih
ada saja korek dan timbus disana sini.
hutang, korek sana,
bayar hutang, timbus disini,
kawan kawan penyelamat.
mereka lah wira! :)
tika duka, carilah.
tika gembira, juga.
aku senang begini.
kerana aku sayang.


perkongsian.
kasih sayang.
sama rata.
kerana aku sayang.


kerana aku sayang semuanya.
kamu umpama family kedua aku.
kerana family ku tak seperti family kamu.
rasa lain bila bersama, rasa lain bila ditinggalkan.
kerana aku punya background berbeda.














Bukit Merah-Tepeng trip.love.