Monday, July 5, 2010

cixdia gone crazy!

aku tak tau la aku ni yang paling lembs ka apa
tapi aku baru terjumpak video kt youtube

3 Year old crying over Justin Bieber


ohhhhmyyyy,,
tersangat lah comel budakkk nii....
cute. gedik. mengada-ngada. comel. funny.
hehe.
tak larat nak gelak tengok perangai dia.
dah la pandai menjawab.

MOM : "why do you love Justin bieber?"
CODY : "Because I know he does love me backkkkk.."

hahahaha :DD

MOM : "we dont have to cry because we love Justin Bieber.."
CODY : "yeaaa we do... sometimes.!"

hahahahahaha. ;p

MOM : "honey, you are 3, you should not be crying over boy."
CODY : "mommy.. I loveeeeee boys..." (sambil nangis teresak esak)

hahahahaha :D . gedikk! :p

yang paling aku suka minit ke 4:13

*phone ringing*

CODY : "I bet that Justin Bieber!!" (dengan nada serious dan tangisan terus hilang serta merta.)

hahahaha. lawakk lawak...

pastu. explore lagi. video video yang ada.

aku terjumpak ni

Jimmy Surprises Bieber Fan


dalam video ni Cody dikejutkan dalam satu talkshow.
dia tak tau dia bakal berjumpa dengan penyanyi pujaan dia tu.
tiba tiba Justin Bieber datang..
Justin Bieber dukung and peluk dia..
awwwwwww~~~~
sweeet!
si Cody ni siap ajak Justin bieber kawen.
muahaha. gedik lah kau.






Bestnyaaaaaaaaa.
huhu.
boleh dak kalau aku nak buat macam ni jugak??
hehehehehe


oke. lagi seminggu. hampa semua p google tajuk ni :



21 years old girls crying over Hezry Hafidz.



HAHAHAHHAHAHA :DD










**takdapat bayangkan mcm mana dia nak dukung aku. ;p