Saturday, December 31, 2011

Penutup






Hai awek awek sunyi dan jejaka jejaka gersang.

2011 kian menghampiri penghujungnya. Apa yang kalian dapat pada tahun 2011 ini? Bagi saya, tahun 2011 merupakan tahun yang amat manis. Dari mula Internship, banyak suka duka ditempuhi. Zaman kegemilangan bersama kawan kawan. Dapat kawan baru. Crush baru. Eye candy baru. Jam baru. Hp baru. Rumah cat baru. Bilik pun cat baru. Dan banyak lagi yang serba baru. Tapi saya masih seperti saya yang dulu. Cumanya, size badan ja makin berkembang dengan pesatnya. Hehe. J Menyentuh isu kawan-kawan. Sebagai seorang single. Saya sering menumpang kasih sayang dari boyfriend kawan kawan saya. I mean no, not sharing their BF, but lepak together. No, Im not being perampas BF org or what. Kita berkawan kot. What is your problem. Sekarang macam baru realize yang, tak seronok rupanya bila ada kawan yang dah kawen. Memang la seronok time nak p kenduri dia tu. Tapi kehidupan dia selepas tu, totally different. We can’t hang out gila gila anymore. We can’t go merempit naik scoot ushar ushar mamat hensem anymore. Even call/ msg pun dah jarang. No more sleepover. Gossip no more. Ish tak bestnya L Yang dah ada bini pulak. Alamak, lagi la. Dah aku awkward macam mana nak cakap dengan laki dia. Tak pasal pasal aku dah tak jadi diri sendiri. Dah bila dia bermesra-mesra, kat mana mata aku sepatutnya nak tengok? Last last senyum fake. But it is okay. We will learn from time to time. Yang dulu dulu single kini sudah bergilfriend pulak. This one makes me sad L real sad. Susah oh susah. Time single, happily ever after ja nak buat apa, p mana, pukul berapa, nak mencarut apa, nak panggil apa, nak upload gambar mana, nak tampar menampar ka apa bala. Sekarang dah lain. Everything kena control. Kena behave. As well as kena fake. Paling tak faham sekali, girlfriend nak jeles pulak tu dengan kita ni. Hang sapa? Wait, what? Girlfriend? Heh. Okay okay. He’s all yours. Ambik la kat hang sorang. JYang dulu single kini sudah berboyfriend pulak. Yang ni menyakitkan hati. Time single cari kita. Merengek2 sangap nak boyfriend. Lepas dah ada BF , senyap sunyi hilang tah kemana. Cilaka!






*Selamat Tahun Baru 2012.