Saturday, August 22, 2009

UTP convo

15 August 2009 Ahad



bersama warga tua UTP.
(har har har)

sangat best.!

Karok nyte.


duk melangut tunggu turn

aksi ghey peja ngn teng

duet maut


bukan offer diri eh


tadak mic, botoi coke pun boley









and korang gi lumut
sedey xpat join.
next tyme dtg lg.!


Convo day
















Dikesempatan menulis post yang ala2 berkenaan tentang persahabatan ni,aku nak bgtau,prinsip persahabatan aku
"once a friends forever a friends."
dari pengalaman aku hidup selama 20 tahun ni.dah banyak jenis kawan2 aku jumpa. mungkin ada dari pembaca yang sedang membaca yang lebih berpengalaman dari aku.tetapi, just nak share,
ada yang dah tanak berkawan,hanya disebabkan benda kecik.
ada juga yang dah tanak berkawan disebabkan kawan dia dah clash dengan awek. dimana aweknya itu,kawan aku.
bagi aku,tak usah lah bersikap kurang matang dengan hanya benda kecik2, putus sebuah ikatan persahabatan.
dan untuk kawan2 aku..
Gembira yang sukar diungkap dengan kata2.
Bahagia ada kawan seperti kamu semua.
Bersyukur Allah pertemukan kita.
Semoga hubungan ini kekal sampai mati.