Thursday, October 29, 2009

BoBo saya!








dia selalu buat saya tersenyum.
setiap ayat yang keluar dari mindanya,akan
buat saya happy, stressless, selesa, dan disayangi.
watak jahat-jahat-nakal nya buat saya senang hati.

mungkin dia mudah didampingi oleh sesiapa sahaja.
lebih2 lagi perempuan.tak kurang juga skill dengan kawan2
lelaki,membuatnya disukai oleh kawan2 lelaki.(gay)
haha.(padan muka ang).


buat masa sekarang saya sangat into dengannya.
tak dapat bayangkan cemana dia dengan awek dia,mesti
awek dia kena banyak besabaq.

dia selalu usik saya.kadang2 kita punya angan2 yang indah
disulami pelangi2 indah bewarna warni, tapi dengan insan ini
dia pasti akan memecah keindahan pelangi itu dengan serta
merta.(spark! spark! spark!)sungguh khianat perangai nya.

dia selalu cakap "weh, rindu kat hang la.mai nak palit taik idong skit"
part rindu tu dah sweet,tapi part taik idong tu sangat2 la spark.
hmmm..
tapi saya suka.!itu la istimewanya dia.

diwaktu saya saket gigi berdenyut2 sampai ke telinga,dia akan cuba
memecah ke"sweet"an yang tercipta.
"tayah mandi, gosok gigi dah la, tonyoh gusi tu kuat2.haha"
adui,saya yang membaca ni terasa saketnya.
tapi saya suka!

" u pi la mndi2 dulu
then suboh
pastu rehat la sat
k? "
haha. ni la paling saya terharu setakat ni,ayat caring gila.
(untuk manusia macam dia,ayat mcm ni dah abes sweet kot)
tapi saya suka!

ini la bobo saya.
saya tau, dia geli dengan panggilan bobo.
sebab tu saya nak panggey dia bobo jugak!
haha.padan muka ang!wekk! =PP



ni muka bobo time baloQ liat nak pi reja


ni dah bangun, tapi malaih nak mandi



yang ni balik keja, tedoQ tekangkang,tak sedaQ habaQ


yang ni salah satu untuk hantaran saya tau.

nak dua ekor kucing untuk hantaran perkahwinan saya nanti.

**mungkin xda kena ngena dengan post di atas.hehe.