Saturday, October 31, 2009

Kawan Sayang.


masa fondation dulu,
hari2,setiap jam,setiap minit,setiap saat,
ngadap laptop ja.
(sekarang pun)
tu dulu,mmg gilakan ym dengan seorang sahabat saya ni.
pagi petang siang malam.
selalunya malam-lah,sampai ke pagi esoknya, baru tedoq.
kendian,sambung esoknya pulak,
dan seterusnya,
msg kurang,call pun jarang2,
most of the times perantaraan kami ialah ym.(thanks yahoo!)
sembang macam2 la,suma ngarut2 ja,siap main kuiz lagi,
kuiz teka2 pasal diri memasing,haha.
ohh, renduu nya saat itu..
sebab saya sayang kat dia sangat2.

Lepas ym kt UTP ni ada problem, reach dgn dia through fon,
tu pun jarang2,sangat2 rare lah,
and pernah je, saya pergi ke kelantan, and berhajat nak jumpa dia.
tapi sayangnya x ada jodoh.dia sebuk dan ada hal.
x dapat lah kami berjumpa.
sangat sedih. =(

sampaikan, one day tu, saya call dia, and dapat tahu one bad news from him.
menangis jugak saya bila dapat tahu cerita tu.
sebab saya terkejut + saya sayang dia sangat2.
and lepas2 tu,pun kami still jarang2 contact,
and sekarang kalau x silap,dia dah kerja,
dia ni pun spesis BoBo post sebelum ni jugak.
sangat2 khianat je perangai dia.


paling tak boleh dilupakan,
kami selalu main doodle kat ym tu,
saya lukiskan dia lollipop.(kunun nak sweet abes la ngan dia)
sekaliii, dia tambah garis-garis bewarna hitam around that lollipop.
and i tot " oh, mungkin dia sedang buat efek dia tgh menjilat lollipop tu"
sweet jugak mamat ni, bisikku dalam hati.
and saya tanya dia, "weh, ko tambah ape tepi2 tu?"
quickly he replied "bulu".
what a long sigh *sigh*
haihh.
-__________________________-"


penat nak imajin




tak dapat bayangkan lollipop penuh dengan bulu-bulu.

apa-apa pun sopak, aku tetap sayang kau sampai bila-bila,jaga diri elok2,hope kau hidup bahagia selalu with your lovely gf tu.hihi.rindu kau sangat2,weh.