Monday, November 30, 2009

Lepak Free

Salah satu sebab sampai sekarang saya masih tidak mempunyai special boyfriend ialah :
Gambar-gambar2 di bawah akan menerangkan dengan lebih lanjut. Terima kasih kamera ang-ang saya.! *wink*wink*




boyfriend pertama

boyfriend kedua

boyfriend ketiga

Boyfriend pertama.
Dia janji nak buat bisnes ganja,dadah, marijuana,shabu dan sewaktu dengannya dengan saya. Baru lekas kaya katanya. Tapi saya tolak, sebab permit berniaga tak diluluskan. Maki pulakk..
Abang kacak : “Macam mana Melayu nak bangun, nak berniaga sikit pun tak bagi!!”
Saya : “haihh…”

Boyfriend Kedua.
Mungkin terlalu lama bercinta dengannya. So, rasa bosan boring menyampah meluat cemuih semua bergaul manjadi satu. Sebelum mintak clash, dia ada cakap kat saya “nak bagi saya hantaran sparepart –sparepart kereta terpakai. Katanya nak bikin kereta convert. Nak jadikan satria biasa kepada satria GTi ataupun neo. Nak jadikan kancil kepada Mira. Nak jadikan Kelisa kepada Mini Cooper S.(keh keh keh). Ada juga dia angan-angan nak jadikan Perodua Savvy kepada Nissan Fairlady.

Boyfriend Ketiga.
Yang ni, paling lama bertahan la. Sebab dia tanggung kehidupan saya. Bukan setakat kehidupan saya, habis dengan mama abah saya dia sara.Saya pun tak dapat halang sifat semulajadinya yang pemurah itu.
Apa boleh bikin? Rezeki jangan di tolak. Cukup tarikh 30 hb setiap bulan (kecuali Februari) kami sekeluarga akan menerima cek bernilai RM850.40. Tak pernah miss punya! Bila di Tanya kenapa duit dia banyak sangat. Dengan selamber dia jawab “Bisnes babi saya semakin laku la awakk, tak tahu nak buat ape dengan duit-duit tu”.

Hehe. Penipuan disengajakan.
Cerita sebenaqnya.
Petang tu, dua tiga hari sebelum raya haji, teman mama p Pekan Melayu, mama nak cari dapuq gas baru, yang lama tu api pelan sangat. Tiba-tiba dapat panggilan dari Mat G.


“hang ada mana?”
“kat pekan.awat?”
“haa.aku kat bowling.mai aa”
“hang ngn sapa?”
“ngn azizi”
“haa..oke2.satgi aku sampai.”

Terasa kehidupan bujang saya.hihi.

Dak sangat pun.mama pi hantaq, pastu mama mai amik. Bowling , karoke. Aku tak berasa apa sangat pun. Sebab dalam wallet aku ada RM6 ja. Tapi dapat merasa main Bowling tanpa mengusik RM6 aku, keliah aa kan.? Thanks kawan2. Belanja saya main bowling. Sory la saya duk kampong ulu. Kalau suruh saya baling buah nyioq masuk lam guni saya pandai la. Suruh baling bola boling kalu, alamatnya masuk dalam longkang laa..keh keh.

Ohh!
Dia belanja sundae Stobewiii~ OMG! Damn my favourite.!


Time nak balik, boyfriend no 3 cabut dulu.
Haram tak Nampak muka. Mungkin ayat aku

“hang la belanja aku cendoi..”



“belanja”


Jangan buat main dengan ini, oke?