Thursday, February 10, 2011

Tajuk Karangan Spot SPM 2011 : Vlog dan Kesannya Terhadap Remaja.






Blog untuk memujuk diri sendiri kali ni terjumpak sangat banyak bahan best untuk membakar kalori. (ketawa) ya, ketawa selama 10 hingga 15 minit boleh membakar kalori. sebab tu aku suka ketawa. cepat gelak sekarang! :DD

a long long time ago, aku pernah buat post pasai mamat yang pernah meletup dengan video Hari Ibu nya, iaitu MudLuthfi. (tapi aku dah tak ingat dalam entri mana). Aku kenai dia sebelum dia femes lagi. * ayat nak bangga ni. keh keh * tapi sekarang ni tak tau la dia ingat lagi ka dak kat aku ni. And yes, aku rindu la jugak kat dia ni.

Tetapi kini, aku terjumpak pulak dengan IniAnwarHadi. First jumpak mangkok ayun ni, sebab aku terbaca dekat wall Hezry Hafidz la.. then, pi tanya dekat pakcik google, " pakcik pakcik, sapa IniAnwarHadi? Dia ni anak sedara AnwarIbrahim ka? takpun dia cucu menakan AbdulHadiAwang ? " lalu, pakcik google pun memberi seberapa banyak pilihan jawapan yang ada. Facebook ( FanPage) // Twitter // Formspring // Blog // Youtube. Haaa hambikkk. Hang nak apa lagi? semua pasai IniAnwarHadi.

Lepas aku tengok IniAnwarHadi ni la buat aku teringat balik dekat mamat MudLuthfi tuu.. sebab aku rasa depa dua ni macam banyak persamaan. Dua dua pun lelaki. yaa OF COURSE! ( jangan buang masa pembaca boleh tak? ) ya ya ok! persamaan seterusnya. Dua dua pon orang Kedah. Yang mana kepekatan Kedahnya terlalu qumbu sehinggakan 47otot dekat muka aku bergerak gerak secara berdekah dekah. Dua dua pun lahir pada tahun 1990. yaa ampa dua adik adik aku. Dua dua pun study oberseaa yuolsss.. kelasss giteewww. nak pulak Australia jugak tu.. Sorang Perth, Sorang Sydney. Dan last but not least, aku discover dua dua mangkok ni, ada kaitan dengan band Hujan. Contoh, IniAnwarHadi, kenai dengan Hezry Hafidz. Siap lepak lepak sekali. Aku tak tau la macam mana ampa dua kenai. ( I do ask InianwarHadi on Formspring, He didnt answer me yet . have to wait ) Dan si MudLuthfi ni pulak, sangat sukakan band Hujan dari dahulu dahulu kala lagi. ( but I'm Not sure if he doesnt anymore rite now)

Maka dari sini, setelah dinilai dan dihitung, aku dah nampak masa depan Vlog semakin kronik dan bertambah qumbu. Jikalau IniAnwarHadi dan MudLuthfi bergabung. Dan Kak Maria Elena, kalau nak join untuk menambah GILA, apa salahnya? Ini semua demi membakar kalori * berbalik kepada tujuan asal di awal penulisan, dimana aku nak cerita pasal kebaikan ketawa* -__-"

OK, get the point??
Aku nak tengok video kolaborasi IniAnwarHadi & MudLuthfi suatu hari nanti.

Untuk membakar kalori,sila lihat ke-qumbu-an IniAnwarHadi & MudLuthfi di http://www.youtube.com/user/IniAnwarHadi & http://www.youtube.com/user/matluthfi90

*im not good into expressing what is the meaning of "qumbu" sorry to those who did not understand it. -__-"
for those yang faham // yang hampir2 nak menangkap apa maksudnya. hang tak rasa macam hang cool ka? HAHA












amacam weh?